BUUSTI_POWER

Vauhdikas, hauska ja sporttinen tunti menevän musiikin tahtiin. Tunti antaa haastetta niin aloittelijalle kuin kokeneellekin liikkujalle. Tunnin teemana on syke, lihaskestävyys ja nopeus. Tunti toimii hyvänä aerobisen kunnon vahvistajana. Tunnilla tehdään eripituisia treeniosioita, jotka kehittävät niin lihas- kuin kestävyyskuntoa. Tunnilla on yhdistetty kamppailulajejen iskuja ja potkuja ja tehokkaita lihaskuntoliikkeitä koko vartalon lihaksille.

PUMPPI

Musiikin tahtiin tehtävää lihaskuntoharjoittelua, jossa treenataan läpi kaikki kehon suurimmat lihasryhmät. Jokainen valitsee käyttämänsä painot itse oman kunnon ja tavoitteiden perusteella. Pumpissa samaa ohjelmaa toistetaan useamman viikon ajan, ja painoja pyritään lisäämään viikkojen myötä. Tunti ei sisällä lainkaan askelkuvioita eikä hyppyjä.

N-H-S (niskahartiaselkä)

Niskahartiaseudun ja selän hyvinvointiin painottuvatunti sisältää lämmittelyn, liikkuvuusosion sekä vahvistavan osion javenyttelyille aikaa lopuksi. Teholtaan kevyempi tunti, sopii kaikille.


RPV

Reisi-pakara-vatsajumppa sisältää reippaan ja helpon alkulämmittelyn, jonka jälkeen keskitytään tehokkaisiin lihaskuntoliikkeisiin, jotka muokkaavat reisi-pakara- ja vatsalihaksia.